Word nu senior lid!

Interesse om senior te worden? Bij Badmintonclub Druten spelen verschillende soorten groepen senioren. Competitiespelers, reservespelers en recreanten kunnen terecht om bij Badmintonclub Druten te badmintonnen. Als senior ben je 18 jaar of ouder. Nog geen 18 jaar geworden, word juniorlid!

Een lidmaatschap bij de senioren

Een lidmaatschap bij de senioren hoort natuurlijk het badmintonnen bij. Dit doen we in Sporthal de Heuvel in Druten. Als senior train je op dinsdagavond van 19:45 tot 21:00 uur of van 21:00 tot 22:15 uur . Op vrijdagavond is er een mogelijkheid om vrij te spelen van 20:30 tot 22:30 uur.

Dus, voor zowel een wedstrijdspeler of een recreanten, voor ieder wat wils! Word nu lid!

Activiteiten voor de senior

Naast het badmintonnen in zowel wedstrijdvorm of vriendschappelijk, organiseert Badmintonclub Druten jaarlijks een toernooi waarbij leden en externe competitiespelers de strijd met elkaar aangaan. Maar ook hebben we andere toernooien waar de gezelligheid met elkaar voorop staat. Zo hebben we het oliebollentoernooi en de clubkampioenschappen.

Vrijwilligers organiseren jaarlijks ook een barbecue om het seizoen met elkaar af te sluiten. En eens in de zoveel jaar gaan we ook graag een weekend weg naar bijvoorbeeld de ardennen.

5-rittenkaart

Het is ook mogelijk om een 5-rittenkaart aan te schaffen. Hiermee kun je 5x komen badmintonnen op vrijspeelmomenten. Een rittenkaart  kan worden aangeschaft door het inschrijfformulier op deze website in te vullen. De rittenkaart ontvang je in de sporthal, na betaling van €35,-.
Rittenkaarthouder dient de kaart zelf, bij binnenkomst, te laten ondertekenen door één van de bestuursleden.

Voorwaarden 5-rittenkaart:

• Rittenkaart is alleen geldig voor senioren (18+) op alle vrijspeelmomenten met uitzondering van woensdagmiddag;
  • Rittenkaart is alleen geldig in het seizoen van aanschaf;
  • Rittenkaart is huishoudsgebonden (gezin, partner of huisgenoot);
  • Rittenkaart is niet inwisselbaar voor geld en kan niet worden geretourneerd;
  • Voor competitiespelers van BC Druten is het niet mogelijk een rittenkaart aan te schaffen;
  • Rittenkaarthouder is niet stemgerechtigd tijdens de Algemene ledenvergadering.